Wednesday, October 9, 2013

Fairness Works



 The labour movement is not just about decent jobs.
It’s about a better life, for everyone.
This is the message that millions of Canadians across the country will see on their television sets from October 7 through November 17. It’s part of a national advertising campaign sponsored by the Canadian Labour Congress to remind people about the good things we all enjoy because unions bring fairness to the workplace – and to our lives.
Watch for these ads on the following television networks and check out fairnessworks.ca to learn more about some of the benefits that unions deliver, for everyone. If you like what you see, tweet about it with #FairnessWorks.
CTV and CTV2, Global (Ontario), CBC and CBC News, Action, BBC Canada, Bravo, City, CMT, Comedy, CTS, Discovery, DIY, DTOUR, E!, Food, HGTV, History, IFC, Leafs TV, National Geographic, NBA, Showcase, Slice, Space, Sportsnet (Ontario), TSN, and W.
FAIRNESS WORKS!

Le mouvement syndical n’apporte pas que des emplois décents.
Il nous offre une vie meilleure. À tous.
Voici le message que des millions de personnes partout au Canada et au Québec verront à la télévision du 7 octobre au 17 novembre. Ce message fait partie d’une campagne nationale de publicité parrainée par le Congrès du travail du Canada visant à rappeler toutes les bonnes choses dont nous bénéficions tous parce que les syndicats assurent l'équité au travail – et à nos vies.
Ne manquez pas ce message publicitaire qui sera diffusé sur les réseaux de télévision suivants et consultez le site mouvementsyndical.ca pour en apprendre davantage sur certains des avantages qu’apportent les syndicats. À tous. Si vous aimez ce que vous voyez, gazouillez sur Twitter #mouvementsyndical.
TVA, SRC, V Télé, Canal Vie, Canal D, Séries +, Z télé, RDI, LCN, RDS, Historia et Télé Québec.
C’EST BON D’ÊTRE JUSTE!